Tilbud

Log ind

Support

Tilbud

Log ind

Support

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Vi har samlet en liste over de ting vi ofte oplever vores kunder have problemer med i forbindelse med at bruge deres services hos os. 

Betaling

Du kan betale med Mobile pay når du er køber i vores butik. 

Det er rigtig nemt, det eneste du skal gøre er at vælge Mobilepay når du vælger betalingsløsning. 
Så vil du derefter blive ført videre til en tredjepart løsning der sørger for at du let kommer igennem processen.

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at betale med Dankort på vores webshop.

Ja du kan tilvælge det som din betalingsmetode, så vil vi reservere din vare og have den klar til dig når du kommer forbi. 

Min Konto

Din ønskeliste er dit personlige arkiv over de produkter du godt kunne tænke dig at købe på senere tidspunkt, som du på nuværende tidspunkt af hvilken årsag det måtte være ikke kan købe. 

Så kan du gemme den i din ønskeliste så du let kan finde det ønskede produkt næste gang du besøger vores webshop.

Du kan se din ordre ved at tilgå menu elementet ved navn “Min Konto” og derefter har du muligheden for at vælge ordrer i menuen til venstre.  Du har også mulighed for at flytte musen over “Min Konto” i menuen også vælge “Ordrer” i den  menu der kommer frem. 

Du kan altid finde din adresse i menu punktet “Adresse” under din konto, ellers kan du også flytte musen over “Min Konto” i menuen og derefter vælge “Adresse”.

Her har du også mulighed for at ændre den hvis det skulle være aktuelt.

Forsendelse

Ja du kan tilvælge det som din betalingsmetode, så vil vi reservere din vare og have den klar til dig når du kommer forbi.