Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet en liste over de ting vi ofte oplever vores kunder have problemer med i forbindelse med at bruge deres services hos os. 

Betaling

Kan jeg betale med dankort?

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at betale med Dankort på vores webshop.

Kan jeg betale med Mobilepay?

Du kan betale med Mobile pay når du er køber i vores butik. 

Det er rigtig nemt, det eneste du skal gøre er at vælge Mobilepay når du vælger betalingsløsning. 
Så vil du derefter blive ført videre til en tredjepart løsning der sørger for at du let kommer igennem processen.

Kan jeg betale ved afhentning?

Ja du kan tilvælge det som din betalingsmetode, så vil vi reservere din vare og have den klar til dig når du kommer forbi. 

Min Konto

Hvordan ser jeg mine ordre

Du kan se din ordre ved at tilgå menu elementet ved navn “Min Konto” og derefter har du muligheden for at vælge ordrer i menuen til venstre.  Du har også mulighed for at flytte musen over “Min Konto” i menuen også vælge “Ordrer” i den  menu der kommer frem. 

Hvor ser jeg min adresse

Du kan altid finde din adresse i menu punktet “Adresse” under din konto, ellers kan du også flytte musen over “Min Konto” i menuen og derefter vælge “Adresse”.

Her har du også mulighed for at ændre den hvis det skulle være aktuelt.

Hvad er min ønskeliste?

Din ønskeliste er dit personlige arkiv over de produkter du godt kunne tænke dig at købe på senere tidspunkt, som du på nuværende tidspunkt af hvilken årsag det måtte være ikke kan købe. 

Så kan du gemme den i din ønskeliste så du let kan finde det ønskede produkt næste gang du besøger vores webshop.